REGULAMIN + CENNIK
REGULAMIN HOTELU DLA PSÓW „POŁOMSKIE UROCZYSKO”
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa warunki korzystania z usług Hotelu dla psów „Połomskie Uroczysko” (zwanego w dalszej części regulaminu „Hotelem”) prowadzonego przez Katarzynę Rożniewską – certyfikowanego opiekuna zwierząt, instruktora szkolenia psów towarzyszących, zamieszkałą w Połomi, przy ulicy Pyskowickiej 3, zwanej w dalszej części „Opiekunem”.
2.„Powierzającym” jest osoba fizyczna będąca właścicielem/opiekunem prawnym zwierzęcia, bądź osobowa przez niego upoważniona na piśmie, powierzająca zwierzę pod opiekę i korzystająca z usług Opiekuna będącego właścicielem hotelu.
3. Podstawę przyjęcia zwierzęcia pod opiekę hotelu stanowi akceptacja niniejszego regulaminu przez „Powierzającego”.
§ 2
OBOWIĄZKI OPIEKUNA
W związku przyjęciem psa pod opiekę, Opiekun zobowiązuje się do:
1.wykonywania zleconych czynności ze szczególną dbałością, zgodnie z dokonanymi z Powierzającym ustaleniami,
2. dołożenia wszelkich starań, by maksymalnie skrócić okres aklimatyzacji zwierzęcia w nowym miejscu pobytu,
3. zapewnienie bezpiecznych warunków pobytu zwierzęcia,
4. dbałości o dobrostan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzęcia, wykorzystując w tym celu swą wiedzę, doświadczenie i umiejętności,
5. w razie konieczności otoczenia go opieką weterynaryjną,
6. żywienia zwierzęcia zgodnie z wytycznymi Powierzającego,
7. przekazywania Powierzającemu informacji o pozostawionym pod opieką zwierzęciu – zgodnie z obopólnymi ustaleniami.
§ 3
OBOWIĄZKI POWIERZAJĄCEGO
W związku z powierzeniem psa pod opiekę, Powierzający zobowiązuje się do:
1. Udzielenia wyczerpującego wywiadu na temat zwierzęcia, jeszcze przed planowanym pozostawieniem go pod opieką hotelu,
2. Podania w formularzu zgłoszeniowym zgodnych z prawdą informacji na temat zdrowia i usposobienia zwierzęcia powierzanego pod opiekę,
3. Zabezpieczenia psa przeciw wściekliźnie i chorobom zakaźnym zgodnie z zaleceniem lekarza weterynarii lub wskazaną przez producenta szczepionki częstotliwością (także do zalecanego, dodatkowego doszczepienia szczepionką przeciw kaszlowi kennelowemu) oraz ektopasożytom i endopasożytom (maksymalnie na miesiąc przed pozostawieniem zwierzęcia pod opieką, optymalnie na 3-7 dni przed przyjazdem psa do hotelu) – udokumentowania powyższego stosownymi wpisami dokonanymi przez lekarza weterynarii w książeczce zdrowia zwierzęcia, bądź równoważnym dokumencie,
4. Udziału w spotkaniu zapoznawczym oraz do pozostawienia psa pod opieką, w celu odbycia zalecanego pobytu aklimatyzacyjnego (trwającego maksymalnie 4 godziny),
5. Uregulowania płatności za pobyt zwierzęcia pod opieką oraz kosztów ewentualnego leczenia i usług weterynaryjnych, jeśli potrzeba ich stosowania nie wynika z winy Opiekuna,
6. Pokrycia wszelkich kosztów związanych z dokonanym przez psa zniszczeniem mienia opiekuna lub uszkodzeniem ciała człowieka bądź innego zwierzęcia,
7. Odebrania psa w umówionym terminie oraz poinformowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zmianach dotyczących terminu odbioru.
8. Podania danych osobowych, które będą wykorzystywane jedynie w celu realizacji zadania jakim jest sprawowanie opieki nad powierzonym zwierzęciem.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest zapis w art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 RODO
§ 4
WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUG HOTELU
1. Przekazanie zwierzęcia pod opiekę Hotelu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Hotelu przez Powierzającego.
2. Hotel nie przyjmuje zwierząt:
- nieposiadających aktualnych szczepień i niezabezpieczonych przeciw pasożytom,
- w trakcie leczenia choroby zakaźnej, podejrzanych o chorobę lub wykazujących objawy
choroby,
- w złej kondycji fizycznej lub psychicznej, niebezpiecznej dla zdrowia i życia zwierzęcia,
- wykazujących objawy silnego lęku separacyjnego,
- należących do ras (lub w typie rasy) uznawanych za agresywne oraz psów wykazujących zachowania agresywne w stosunku do ludzi,
- suczek w rui oraz w okresie ciąży,
- z powodu braku miejsca, jak również bez podania przyczyny.
3. Opiekun dołoży wszelkich starań, by każdy pies powierzony pod opiekę spędził czas pobytu w hotelu w sposób komfortowy, bezpieczny, uwzględniający indywidualne potrzeby zwierzęcia oraz jego przyzwyczajenia.
4. Warunkiem skorzystania z usług hotelu jest odbycie wcześniejszej wizyty zapoznawczej.
Wizyta zapoznawcza jest bezpłatna, pod warunkiem dokonania przez Powierzającego rezerwacji pobytu próbnego, opłaconej najpóźniej w dniu wizyty zapoznawczej.
5. Po uzyskaniu potwierdzenia ze strony Hotelu, przyjmowanie i odbiór zwierząt odbywa się w godzinach: 12.00-15.00, 18.00-20.00 / inne pory wizyt w hotelu możliwe jedynie w ramach indywidualnych ustaleń z Opiekunem/,
6. Powierzający ma świadomość, że:
- pies pozostawiony pod opieką winien być wyposażony w adresówkę oraz akcesoria zapewniające bezpieczeństwo podczas pobytu w hotelu oraz w trakcie spacerów (sprawne i dopasowane: obroża, szelki, smycz),
- pozostawienie psa w hotelu może wzmóc występowanie lęku separacyjnego oraz wywoływać zachowania destrukcyjne (w przypadku zniszczenia elementów wyposażenia hotelu, Powierzający zobowiązany jest do pokrycia kosztów takiego zachowania),
- silny stres związany z rozłąką i znalezieniu się psa w nowej sytuacji może przyczynić się do choroby lub śmierci zwierzęcia, za które hotel nie ponosi odpowiedzialności,
- intensywne zabawy zwierząt mogą powodować przypadkowe urazy lub zranienia, za które hotel nie ponosi odpowiedzialności,
- przedmioty, w szczególności zabawki lub posłania pozostawione w hotelu wraz ze zwierzęciem, mogą ulec zniszczeniu i nie będzie rościć pretensji z tego tytułu,
- ponosi odpowiedzialność (również finansową) za krzywdy wyrządzone przez jego psa ludziom lub innym zwierzętom.
- mimo stosowanej przez Opiekuna profilaktyki mającej na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia problemów zdrowotnych - w szczególności rozszerzenia i skrętu żołądka, istnieje ryzyko zaistnienia niebezpiecznych zdarzeń (zwłaszcza w przypadku psów predysponowanych do wystąpienia przypadłości oraz niepoddanych profilaktycznemu zabiegowi gastropeksji), za które hotel nie ponosi odpowiedzialności,
7. Doba hotelowa jest rozliczna w cyklu 24 godzin, od momentu pozostawienia psa pod opieką.
8. Płatność gotówką lub przelewem na konto 18 1020 2368 0000 2002 0476 3324 przyjmuj się najpóźniej w dniu przyjęcia zwierzęcia pod opiekę.
9. Dokonanie rezerwacji pobytu następuje dopiero po dokonaniu przez Powierzającego wpłaty na podany rachunek bankowy zadatku w wysokości 30% należnej kwoty. Kwota ta nie ulega zwrotowi, w przypadku nieskorzystania z pobytu, z winy Powierzającego. Nie zostaje też zaksięgowana na poczet kolejnego pobytu psa w hotelu.
10.Pobyt może zostać przedłużony jedynie za zgodą hotelu, po uprzednim zgłoszeniu przez Powierzającego i pod warunkiem, że są wolne miejsca.
11. W przypadku skrócenia terminu pobytu z winy Powierzającego psa, wniesiona opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.
12. W przypadku choroby lub nagłego zdarzenia Opiekun zobowiązuje się do zapewnienia odpłatnej opieki weterynaryjnej. Wizyta u lekarza weterynarii jest uzgadniania z właścicielem zwierzęcia, chyba że zachodzi konieczność ratowania życia lub zdrowia w nagłych wypadkach. Jeśli wina nie leży po stronie Opiekuna, Powierzający zobowiązuje się do uregulowania kosztów wizyty i leczenia w przychodni weterynaryjnej, ewentualnie sekcji zwłok zwierzęcia (na podstawie paragonu lub rachunku wystawionego przez lekarza weterynarii).
13. Powierzający wyraża zgodę na bezpłatną publikację wizerunku jego zwierzęcia (w formie zdjęć, filmów, form artystycznych) w materiałach ilustrujących działalność hotelu oraz w materiałach promocyjnych w przestrzeni internetowej oraz poza nią (strona internetowa, media społecznościowe, prasa i inne), bez podawania danych osobowych Powierzającego.
W przypadku niewyrażenia zgody – sprzeciw Powierzającego winien być wyrażony na piśmie.
14. W przypadku, gdy Powierzający:
a) nie przekaże pełnej kwoty należnej za pobyt zwierzęcia u Opiekuna
b) nie będzie się kontaktował z Opiekunem w sprawie wydłużenia pobytu zwierzęcia, nie będzie odpowiadał na telefony Opiekuna
c) poda Opiekunowi nieaktywny/nieaktualny numer telefonu kontaktowego bądź adres zamieszkania
d) nie odbierze zwierzęcia pozostawionego pod opieką osobiście lub przez osobę upoważnioną przez niego w ciągu 7 dni po upływie terminu odbioru,
powstaną przesłanki uzasadniające zakwalifikowanie w/w okoliczności jako porzucenie zwierzęcia przez Właściciela, w związku z czym prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt.
15.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
CENNIK OBOWIĄZUJĄCY OD 01.01.2025 R.
WIZYTA ZAPOZNAWCZA/JEDYNIE W CELACH INFORMACYJNYCH - 50,00 PLN
POBYT ADAPTACYJNY (DO 4 H) - 100,00 PLN (KAŻDA KOLEJNA WIZYTA ADAPTACYJNA - 80,00 PLN)
POBYT ADAPTACYJNY (POWYŻEJ 4 H - DO 12 H) - BEZ NOCLEGU - 150,00 PLN
OPIEKA DZIENNA – BEZ NOCLEGU - 100,00 PLN
OPIEKA NAD PSEM – POBYT OD 1 DO 2 DÓB - 120,00 PLN/DOBA
OPIEKA NAD PSEM – POBYT POWYŻEJ 2 DÓB - 110,00 PLN/DOBA
OPIEKA NAD PSEM – POBYT POWYŻEJ 30 DÓB - WYCENA INDYWIDUALNA
OPIEKA NAD PSEM WYMAGAJĄCYM SZCZEGÓLNEJ TROSKI I ZAANGAŻOWANIA ZE STRONY
OPIEKUNA, OPIEKA NAD SZCZENIAKIEM, OPIEKA NAD SENIOREM - WYCENA INDYWIDUALNA
OPIEKA NAD DRUGIM PSEM Z TEGO SAMEGO DOMU - MINUS 20,00 PLN OD KWOTY ZA DOBĘ OPIEKA NAD TRZECIM I KOLEJNYM PSEM Z TEGO SAMEGO DOMU - MINUS 30,00 PLN OD KWOTY ZA DOBĘ
POBYT W WIGILIĘ, SYLWESTRA ORAZ W DNI ŚWIĄTECZNE (ZAZNACZONE W KALENDARZU KOLOREM CZERWONYM/Z WYJĄTKIEM NIEDZIEL) + 60,00 PLN DO CENY PODSTAWOWEJ
PRZYJĘCIE PSA POD OPIEKĘ/WYDANIE PSA W GODZINACH 22.00-6.00 - 100,00 PLN
TRANSPORT ZWIERZĘCIA DO/Z HOTELU - DO 60 KM (ŁĄCZNIE) - 3,00 PLN ZA 1 KM
TRENING INDYWIDUALNY/KONSULTACJA/TEMATYKA ,ZAKRES I WYCENA USTALANE INDYWIDUALNIE
USŁUGA WETERYNARYJNA/ USŁUGA GROOMERSKA - WG CENNIKA USŁUG FIRMY ZEWNĘTRZNEJ
W CENIE POBYTU
USŁUGI ORAZ „ATRAKCJE” UZGODNIONE Z WŁAŚCICIELEM PSA, DOSTOSOWANE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB ZWIERZĘCIA, ZAKWATEROWANIE W INDYWIDUALNYCH, OGRZEWANYCH, KLIMATYZOWANYCH I MONITOROWANYCH SYPIALNIACH, OPIEKA INDYWIDUALNA - SPĘDZANIE CZASU Z OPIEKUNEM, ZABAWA Z CZŁOWIEKIEM, SPACERY (2-3 SPACERY DZIENNIE POZA TEREN POSESJI, W TYM JEDEN TRWAJĄCY MIN. 45 MIN.), DO DYSPOZYCJI ZABAWKI, MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z WYPOSAŻENIA TRENINGOWEGO W OGRODZIE LUB Z DOMOWEJ SALKI ZABAW DLA MNIEJSZYCH PSÓW, SPACERY WYJAZDOWE, SPACERY RÓWNOLEGŁE Z INNYM PSAMI (ZAZWYCZAJ SĄ TO PSY NALEŻĄCE DO WŁAŚCICIELA HOTELU), MOŻLIWOŚĆ PRZEBYWANIA W OGRODZIE (WYDZIELONA PRZESTRZEŃ) DROBNE ZABIEGI HIGIENICZNE (CZESANIE, CZYSZCZENIE OCZU, MYCIE ŁAP), PODAWANIE LEKÓW, W RAZIE KONIECZNOŚCI PRANIE POSŁANIA, DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA ORAZ WIDEO Z POBYTU PSA W HOTELU, BIEŻĄCE PRZESYŁANIE WIADOMOŚCI Z TYM ZWIĄZANYCH DO WŁAŚCICIELA ZWIERZĘCIA, ZA POMOCĄ DOSTĘPNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI.